2015. április 2., csütörtök

Pulyka magic chili















Elkészítettem nagy kedvencemet, a magic chilit pulykából. Így is fantasztikusan finom.
Az eredeti recept innen származik
http://autoimmune-paleo.com/magic-chili-dairy-nightshade-gluten-grain-free. 
Az én kevésbé egzotikus és kevesebb húsból készített marhahúsos változatom:
http://paleoandrea.blogspot.hu/2014/05/magic-chili.html
A pulyhahúsos, tovább egyszerűsített, fűszeresebb ízű változatom:

Hozzávalók (5 adag):
50 dkg darált pulykamell
3 db nagy sárgarépa
3 db kis cékla
2 fej vöröshagyma
10 gerezd fokhagyma
kb  8 dl víz
4 evőkanál olivaolaj
egy csokor petrezselyem
himalája só

A felaprított vöröshagymákat és 8 gerezd felaprított fokhagymát megpirítottam olivaolajon. Hozzáadtam a darált pulykamellhúst és megpirítottam.
Egy lábasban enyhén sós vízben megfőztem a megtisztított, feldarabolt sárgarépákat és céklákat. Amikor megfőtt botmixerrel pürésítettem. A zöldségpürét hozzáadtam a megsütött hagymás pulykahúshoz. Hozzáadtam a feldarabolt maradék 2 gerezd fokhagymát. 5 percet forraltam és kész. Aprított petrezselyemmel tálaltam.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...