2014. július 1., kedd

Káposztás tészta

Nem vagyok egy nagy tésztás, kifejezetten nem szerettem és nem ettem tésztát a paleo előtt. Nem paleo ismerősöknél jártam akik káposztás tésztát készítettek maguknak. Megkívántam és elkészítettem otthon a paleo változatot.

Hozzávalók (2 adag):
1 kis fej káposzta
20 dkg tápióka liszt
2 tojás
kb. 1,5 dl víz
olivaolaj

őrölt feketebors

A tápióka lisztet egy tálban összekevertem a tojással, 1 evőkanál olivaolajjal, sóval és a vizet lassan adagolva palacsintatészta sűrűségű masszát kevertem. Egy palacsintasütő serpenyőt kikentem olivaolajjal és palacsintákat sütöttem (4 db lett). A palacsintákat kockákra vagdostam konyhai ollóval.
Egy serpenyőben, kevés (kb 2 evőkanál) olivaolajon megpároltam a felaprított káposztát (lusta voltam reszelni), sóztam és enyhén borsoztam. Összekevertem a "tésztával" és kész. NAGYON finom lett.





Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...