2013. december 1., vasárnap

Paleo pizza party

Vendégeket vártam. El akartam kápráztatni őket különböző fajta paleo pizzákkal. Hármat készítettem: 1 karfiol alapút és 2 mandulás-szezámmagosat. A legnagyobb sikere a karfiolból készült pizzának volt, pedig félve raktam az asztalra: http://paleoandrea.blogspot.hu/2013/05/pizza-karfiolbol.html. A mandulás-szezámmagos is hamar elfogyott.

Íme a gyorsan elkészíthető mandulás-szezámmagos pizza-alap receptje:
Hozzávalók (20 cm szilikon tortaformában sült)
10 dkg darált mandula
3 dkg darált szezámmag
2 tojás
kb. 0,5 dl víz

oregánó
bazsalikom

Mindent összekeverünk. Szilikon tortaforma aljába szétterítjük. Vékony lesz a tészta.
Megkenhetjük paleo szósszal (én cocomas kókuszkrémes-fokhagymás-sós szósszal kentem meg.) Rátesszük a feltétet (szalonna, sonka, kolbász, gomba). Előmelegített sütőben körülbelül 15 perc alatt kész. Egyszerre sül meg a vékony tészta és a feltét. Könnyen kiszedhetjük a szilikon tortaformából egy lapos fakanál  segítségével. Senkinek nem hiányzott a sajt vagy a ketchup.








Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...