2013. február 18., hétfő

Síelés

Nagy vágyam volt a síelés, de mivel a családból és barátaim közül senki sem síel, eddig nem tudtam hogy fogjak hozzá. Tegnap csatlakoztam egy interneten meghírdetett 1-napos sítúrához. Senki nem ismerte előtte egymást mégis fantasztikus kis társaság verődött össze. Persze én voltam ez egyetlen aki még soha nem síelt (a többi full kezdő jelentkező nem jött el), de rendesek voltak, tanítgattak, később meg belecsöppentem egy haladó oktatásba. Nagyon nehéz volt. Mondjuk megkönnyítette volna a dolgot ha van kezdő pálya. :) Itt a haladó pálya alja volt kezdőnek kinevezve, nem volt könnyű odáig levergődni (gyalog+fenéken sikerült) és nekem ez is írtó meredeknek tűnt. Valahogy csak leértem rajta (és nem fenéken hanem sítalpon). A sífelvonó használata is érdekes volt így elsőre, de szerencsére nem estem ki.
Ki kell pihennem ezt az élményt, de szerintem még próbálkozni fogok ezzel a sporttal.

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...