2012. március 6., kedd

Külső változások

3 olyan ismerőssel találkoztam mostanában akik körülbelül egy -másfél éve nem láttak (mióta paleózom). Kíváncsi voltam mondanak-e valamit maguktól a külsőmről, látható-e hogy fogytam.
(Persze hogy fogytam, az összes ruhámat be kellett szűkítenem mert lötyögnek, és a fotókon is ember-szabásúnak látszom, csak kíváncsi voltam.)
3-ból kettő azt mondta hogy nem változtam semmit. Hát... Nem tudom ez bók e mert egyikőjük másfél éve a nem létező terhességemhez gratulált. Most is úgy nézek ki mint egy harmadik trimeszterben lévő kismama !? Viszont a harmadik le volt döbbenve amikor meglátott, mondta hogy milyen sokat fogytam és nem bírt leszállni a témáról, én csak irultam-pirultam.
Még egy csomót fogynom kell, de rajta vagyok az ügyön. :)

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...