2012. január 10., kedd

Mission Impossible - Lehetetlen küldetés

Néhány hónapja libatepertőt vettem a helyi hentesnél. (Ez ám a jó diéta :)  ) Nagyon finom volt.
Amikor legközelebb arra jártam, bementem hogy újra vegyek. Nem volt.
Semmi vész. Következő alkalom: "Elfogyott". Legközelebb: "Ma nem készítettünk, majd holnap."
És így tovább...: "Elfogyott.", "Csak holnap lesz", "Sajnos elfogyott",
Rákérdeztem hogy mégis mikor jöjjek hogy még ebben az életben libatepertőhöz jussak (mert hétvégén alapban nem készítenek): "Jöjjön korábban." "Jöjjön délelőtt."
Bocsi, de nem veszek ki szabadságot azért hogy libatepertőt vegyek.
Régebben otthon készítettem, de mivel 1 kg hájas bőrből kevés tepertő és sok zsír lesz így nem volt gazdaságos: nem használok zsírt semmihez.
Na mindegy... Ez legyen a legnagyobb gondom az életben!

Print Friendly and PDF

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...